телефонуйте

38(050) 966-66-66

Пишіть нам

[email protected]

SAP Activate: Шоста фаза Йдемо далі (Run)

16.05.2023

SAP ACTIVATE

SAP ERP

118

Складно підібрати правильний переклад такого ємного англійського Run. Якщо це біг, то скоріше марафон, на багато років. Отже, Йдемо далі разом з SAP!

Метою цього етапу є створення цінності та постійне навчання.

Починається звичайне життя в новій системі.

Поточні системні операції – виконання звичайних дій для забезпечення належної роботи системи.

Слідкуйте за майбутніми правовими змінами, визначайте вплив на бізнес і плануйте наступні кроки для забезпечення відповідності. Правові зміни доступні на SAP ONE Support Launchpad через додаток Announcement of Legal Changes. Цю програму слід перевіряти щомісяця або періодично залежно від частоти зміни необхідних країн.

Примітка Alloy: Нажаль локалізація системи для України залишає бажати кращого, до того ж її рівень, на наш, погляд не задовільний. Наприклад, ведення акцизного податку так і не реалізовано на системному рівні. А це доволі великий об’єм роботи, який включає в себе як облік, так і друковані форми, обмін акцизними накладними з державними порталами.

Відстежуйте пакетні завдання в SAP Intelligent RPA Factory. Прискорювач Help – RPA Monitor Job Guide. Постійна оптимізація ІТ-операцій – безперервне вдосконалення, наприклад, за допомогою автоматизації або переходу від реактивного до проактивного операційного підходу. Додаткові відомості про варіанти покращення можна знайти в Customer COE and CIO Guides на порталі Customer Center of Expertise. Одним із підходів до покращення ІТ-операцій є створення покращеного центру експертизи клієнта, з сертифікованими спеціалістами та ліцензованою SAP діяльністю. Ознайомтеся з акселератором What a Customer COE Should Know About Incident Management, щоб також отримати огляд різноманітних доступних каналів підтримки SAP. Отримайте доступ до SAP Enterprise Support Reporting Cockpit, щоб уточнити показники, покращити й оптимізувати загальну систему. Використовуйте робочий інструмент EarlyWatch Alert, щоб запобігти помилкам і проблемам. Використовуйте сервіс із інформаційної панелі Incident Quality, щоб перевіряти якість інцидентів і оптимізувати процес.

Максимально використовуйте Послуги підтримки, які надає SAP. SAP Support Portal –  портал довідки, є відправною точкою або шлюзом до всіх тем, пов’язаних із підтримкою. Використовуйте прискорювач SAP ONE Support Launchpad для доступу до програм підтримки. Завжди використовуйте Knowledge Base, Notes and Incident Search, перш ніж реєструвати інцидент. Переглядайте доступність і обслуговування хмарних продуктів у прискорювачі Cloud Availability Center. Використовуйте прискорювач Cloud System Notification Subscription, щоб своєчасно отримувати оновлення та бути в курсі. Використовуйте прискорювач SAP Trust Center, щоб зрозуміти заходи безпеки та конфіденційності SAP, а також перевірити відповідність у хмарній службі. Використовуйте прискорювач Digital Assistant for Service Request. Він надає допомогу під час запиту потрібної послуги чи завдання в рамках підтримуваних систем. Скористайтеся перевагами функцій підтримки наступного покоління, як-от Expert Chat із Cloud Editions of SAP Enterprise Support.

Модель управління. Управління проектом – Project Management встановлює політику для команди проекту, зацікавлених сторін, керівників і партнерів, яка визначає ролі, відповідальність, підзвітність і організаційну структуру. Управління проектом забезпечує структуру прийняття рішень, яка є надійною та логічною, щоб гарантувати, що рішення приймаються вчасно та на належному рівні.

Безперервні дії з управління змінами. Група по прийняттю рішень – Solution Adoption продовжує діяльність по управлінню змінами після запуску, щоб забезпечити постійне прийняття рішення відповідними групами зацікавлених сторін. Від відповідальної команди з управління змінами вимагається постійно вимірювати прийняття кінцевими користувачами, планувати управління змінами і впроваджувати адекватні заходи, використовувати отримані уроки для вдосконалення практики управління змінами.

Розгортання інструменту керування взаємодією користувача. Це завдання актуальне для клієнтів із SAP Knoa UEM Tool – програмне забезпечення, яке відстежуватиме взаємодію користувачів із рішеннями SAP і виділяє проблемні області за допомогою інтерактивних інформаційних панелей і результатів.

Створення централізованої загальної обробки інцидентів і проблем для кількох організаційних рівнів. Це канал зв’язку з усіма відповідними зацікавленими сторонами інциденту, включаючи бізнес-користувачів, експертів SAP із боку клієнта, службу підтримки SAP і співробітників служби підтримки партнерів.

Технічний моніторинг і управлінняТехнічною архітектурою та інфраструктурою – Technical Architecture & Infrastructure – моніторинг продуктивності, часу відгуку та доступності рішення SAP. Завдяки співпраці SAP і партнерів SAP, клієнти мають можливість відстежувати SLA та доступність системи в різних центрах обробки даних і отримувати звіти про доступність системи та продуктивність у хмарному центрі доступності на панелі підтримки та на порталі хмарної підтримки.

Визначте інновації та можливості зростання – вдосконалюйте ваше нове рішення для отримання максимальної вигоди. З одного боку, це вимагає періодичного оновлення шляхом впровадження пакетів функцій і підтримки, щоб запровадити останні інновації від SAP у ваше рішення. З іншого боку, разом із колегами з бізнес-підрозділів потрібно розпочати новий цикл планування, щоб визначити інновації, які найбільше потрібні.

Періодично оновлюйте свою систему SAP. Щороку SAP випускає один основний випуск і два другорядних. Проміжні випуски — це перші два стеки пакетів підтримки, відомі як стек пакетів функцій (тобто FPS01 FPS02). Стеки пакетів підтримки від трьох і вище (наприклад, SPS03, SP04 тощо) є виправленнями лише для основного обслуговування та триватимуть протягом п’яти років для відповідного основного випуску.

Оновлення має планувати та виконувати клієнт. Існує два підходи до оновлення: технічний і функціональний. Технічний підхід, зосереджений на оновленні програмного забезпечення з мінімальними обов’язковими оновленнями конфігурації та спеціального коду. Функціональний підхід включає не лише технічний аспект, але, що важливіше, також розгортає нові бізнес-функціональні можливості, що передбачає більше тестування та зусиль для адаптації користувачів.

Клієнтам рекомендується скористатися правом на оновлення програмного забезпечення один раз на рік, яке пропонує SAP, і внести мінімальні зміни, необхідні в підході до технічного оновлення. 

Примітка Alloy: Нажаль, багато впроваджень системи після старту не можуть бути оновленими, тому що в ході налаштування команда впровадження фактично втручається в роботу коду системи таким чином, що оновлення системи стає фактично новим проектом. Тому одним із важливих правил є заборона модифікації коду системи при її впровадженні.

Оновлення допомагають клієнту залишатися в курсі справ згідно з графіком технічного обслуговування SAP S/4HANA, а також за допомогою виправлень і вдосконалень, які стабілізують систему, підвищують продуктивність і забезпечують безпеку системи.

  • Використовуйте Schedule for Release and Maintenance на порталі підтримки, щоб дізнатися про графік нових випусків, пакетів функцій і пакетів підтримки.
  • Використовуйте SAP S/4HANA What’s New Viewer, щоб оцінити нові функції для вибраних випусків і пакетів функцій.
  • Зверніться до прискорювача Upgrading SAP S/4HANA – How, Why, and Best Practice, щоб визначити бажаний шлях оновлення та вибрати між мінімальним технічним підходом або функціональним підходом проекту вдосконалення.
  • Зверніться до плану оновлення SAP S/4HANA та інтеграції продукту в Roadmap Viewer, щоб спланувати та виконати проект оновлення.
  • Використовуйте додаток Service Request у SAP ONE Support Launchpad, щоб надіслати запит на оновлення програмного забезпечення вибраного випуску та пакета функцій за потреби.

Перегляньте програми SAP Fiori. Технічна архітектура та інфраструктура – Technical Architecture & Infrastructure має знайти застарілі програми SAP Fiori в результаті оновлення SAP S/4HANA. Деякі програми SAP Fiori буде припинено, а деякі замінені новими програмами. Вилучені програми не працюватимуть із вашим новим випуском S/4HANA, тому важливо переглядати видалені програми після кожного випуску та якомога швидше вносити необхідні зміни. Ви можете знайти більше інформації в прискорювачі SAP Fiori Apps Reference Library. Зверніться до прискорювача Open SAP – Finding Available SAP Fiori Apps. Перегляньте блог – SAP Fiori for SAP S/4HANA – Finding the Delta of New Apps between SAP S/4HANA Releases, щоб переглянути покрокові процедури.

Розпочніть новий інноваційний цикл. Центр експертизи клієнта повинен перевірити потенціал постійного вдосконалення рішення(ь) SAP і процесів, які воно підтримує, щоб реалізувати повну вартість інвестицій компанії.

Інновації — це не однокроковий процес, а безперервна подорож. Ваша система SAP працює стабільно та оновлюється останніми інноваціями SAP.

Тепер настав час переглянути інновації та стратегію впровадження, яку ви створили на початку проекту. Бізнес-вимоги могли тим часом змінитися, і ваша компанія, можливо, набула досвіду щодо можливостей нових рішень від SAP.

Відкоригуйте свою інноваційну стратегію відповідним чином і почніть наступний раунд, увійшовши на етап проектування наступного інноваційного проекту.Скористайтеся прискорювачем Road Map Explorer, щоб переглянути дорожню карту нових інновацій від SAP.

Управління цінністю. Створіть і реалізуйте стратегію аудиту вартості. Визначте періодичний аналіз інформаційних панелей вартості, щоб переконатися, що очікувана вартість реалізується. Звіти про аналіз тенденцій повинні бути визначені для довгострокового моніторингу KPI.

Створіть і реалізуйте стратегію порівняльного аналізу. Виконуйте періодичний порівняльний аналіз (для порівняння ключових показників ефективності організації з іншими подібними організаціями), щоб забезпечити збереження або посилення конкурентних переваг. Для цього завдання можна використовувати інструмент SAP Value Lifecycle Management.

Проведіть семінар «Переваги для бізнесу» з користувацького досвіду. Метою цього завдання є проведення семінару для перегляду бізнес-переваг користувацького досвіду та розуміння того, чого було досягнуто на даний момент, і отриманих уроків. Саме під час цього семінару можна скоригувати стратегію UX/UI та дорожню карту впровадження UX на основі рішень, прийнятих на семінарі.

Виконайте оцінку продуктивності рішення.

Ну от і починається безперервний шлях вдосконалення системи, а з нею і бізнесу компанії. Кожна нова функціональність, розширення або суттєве оновлення в повній, або скороченій версії, повторює шлях SAP Activate. Головне – не зупинятися!

Шевченко Тетяна

Коментарі (0)
Додати коментар