телефонуйте

38(050) 966-66-66

Пишіть нам

[email protected]

Що таке R2R та як цього досягти

21.02.2024

ALLOY

S/4HANA

235

Панель керування фінансовим закриттям SAP S/4HANA – це інструмент, який допомагає у плануванні, виконанні, моніторингу та аналізі завдань фінансового закриття для організацій. Ви можете використовувати панель SAP S/4HANA Financial Closing у таких випадках:

  • Діяльність періодично повторюється.
  • Залучено кілька відповідальних співробітників.
  • Діяльність виконується в рамках процесу, який має фіксовану хронологічну послідовність або визначається залежностями.
  • Діяльність має підтримуватися спільним єдиним інтерфейсом для всіх учасників.
  • Статус усіх періодичних заходів необхідно задокументувати, зробити прозорими та доступними для всіх учасників.

Перше що потрібно зробити, це скласти перелік завдань, в правильній хронологічній послідовності, які мають бути виконані при закритті та визначити яким чином будемо ці кроки відображати на панелі.

Є підказка – в системі є зразки шаблонів закриття на місяць, на рік. Як прийнято в компанії, такий і можна створити – помісячний, по-квартальний, річний шаблон закриття.

Виглядає це так:

Кроки можуть бути згруповані в Папки.

Чим можуть бути кроки:

  • Нотатка – використовується для спрощення складних процесів. Наприклад, можна перерахувати необхідні організаційні попередні заходи, які неможливо відобразити в системі у вигляді примітки. Ви також можете передати користувачам інструкції щодо параметрів, які слід використовувати в транзакціях. Після включення до списку завдань примітки не можна змінити, оскільки вони не пов’язані з транзакцією чи програмою. Примітки служать виключно як нагадування. Крім приміток, до завдання можна додати один або кілька документів
  • Транзакція – можна включити в шаблон окремі дії, які ініціюються транзакціями під час процесу. Потім ви можете виконати транзакції вручну зі списку завдань і перейти з додатка «Financial Closing cockpit» до потрібної транзакції.
  • Програма – включення в шаблон окремі дії, які ініціюються програмами під час процесу.
  • Завдання – використовується для завдань для обробки дій у фоновому режимі. Ви можете почати пакетну обробку безпосередньо з панелі фінансового закриття. Згодом ви можете перевірити початок, кінець, журнал і список спулів для фонової обробки безпосередньо на вкладці «Подробиці», а також у відображенні списку в панелі керування фінансовим закриттям. Ви також можете аналізувати та виправляти фонові завдання, що містять помилки, на вкладці «Деталі».
  • Визначення потоку – визначення потоків для автоматичної обробки кількох програм без перерв. Ви поєднуєте такі програми з варіантами, щоб сформувати логічний ланцюжок потоків із зв’язками попередників і наступників. Коли виконується визначення потоку, система обробляє всі програми в межах визначення потоку у вказаній послідовності. Система відобразить результати на вкладці Деталі. Ви можете визначати потоки з робочим списком або без нього.
  • Веб-застосунок – можна створювати і запускати веб-програми для обробки програм SAP Fiori або інших веб-програм із SAP Fiori Launchpad.
  • Активатор бізнес-автоматизації – можна створити та запланувати завдання Business Automation Enabler (BAE) для обробки завдань в інших системах. Додаткову інформацію про об’єкт авторизації можливо подивитись у ноті SAP 1112590..
  • Віддалена транзакція / програма / завдання / визначення потоку – можна запланувати виконання завдань, транзакцій або програм, які будуть виконуватись у віддаленій системі з якою є з’єднання.  
  • Зовнішнє завдання – можна створювати завдання, які ви будете використовувати для моніторингу завдань, що створені або заплановані у віддаленій або локальній системі за допомогою зовнішніх планувальників, таких як IBM Tivoli Workload Scheduler, BMC Control-M і UC4. Програма Financial Closing cockpit шукає завдання, створені або заплановані зовнішніми планувальниками, і повертає інформацію про такі завдання. 

Кожний крок має назву, визначення відповідальної особи та обробника, керується групою повноважень. Можна визначити чи повинен крок запускатися негайно з моменту початку процесу закриття. Якщо виконання завдання має суттєвий вплив на кінцевий термін для завершення операцій, ви можете встановити прапорець «Критичний шлях», щоб завдання стало відповідним чином відображатися в панелі «Фінансове закриття».

Кроки відповідають хоча б одному типу закриття. Коли ви створюєте списки завдань із шаблону, система включає завдання, яким було призначено відповідний тип закриття.

Виконуємо завдання як запланували або вручну, або система планує виконання в фоновому режимі. Статус завдань або змінюється автоматично, або вводимо статус вручну. Є можливість вказати причину зміну статусу, додати нотатку, документ. В нашому прикладі виконання завдань виглядає так:

  • Нотатка

  • Заплановане фонове завдання

  • Виконана транзакція вручну та створена нотатка

Коментарі (0)
Додати коментар
Схожі публікації
  • 16.02.2024

    ALLOY

    S/4HANA

    Що таке R2R та чому це важливо!
    R2R - Record-to-Report - Від запису (проводки) до звіту. Звучить як девіз роботи бухгалтерів та фінансистів. Всім зрозумілий сенс - швидше облікуємо, швидше звітуємо, швидше прийме[...]
  • What is S/4HANA

    28.11.2023

    S/4HANA

    SAP CLOUD

    Що таке SAP S/4HANA?
    SAP S/4HANA спрямована на планування та управління ресурсами підприємства. Вона об’єднує всі основні процеси компанії та відповідні дані в єдину систему.
  • Business transformation as a service

    02.11.2023

    S/4HANA

    SAP CLOUD

    Що таке RISE with SAP?
    На початку 2021 року SAP анонсувала новий продукт під назвою RISE with SAP. Що це за рішення та що воно означає для поточних власників ліцензій SAP?