телефонуйте

38(050) 966-66-66

Пишіть нам

[email protected]

SAP каже своїм клієнтам: «Зберігайте ядро ​​чистим!»

21.06.2024

ALLOY

S/4HANA

SAP CLOUD

96

Це переклад статті Стіва Банкера (Steve Banker) за посиланням: https://www.forbes.com/sites/stevebanker/2024/06/18/sap-tells-their-customers-keep-the-core-clean/ з деякими примітками.

Генеральний директор SAP Крістіан Кляйн (Christian Klein) виступає з доповіддю на Sapphire

Генеральний директор SAP Крістіан Кляйн (Christian Klein) виступає з доповіддю на Sapphire.

Одним із ключових посилань Sapphire було «тримайте ядро ​​в чистоті». Конференція користувачів SAP Sapphire тривала з 3 по 5 червня в Орландо. 12 000 клієнтів і партнерів SAP відвідали цей захід, а ще 15 000 спостерігали за ним дистанційно. SAP є найбільшим у світі постачальником корпоративних програм. Німецький програмний колос має 300 мільйонів користувачів, які покладаються на його програмне забезпечення.

Багатофункціональна приватна хмара SAP нового покоління відома як RISE. На поточний час 1000 клієнтів вже перейшли на RISE, а ще 5000 перебувають у процесі переходу. Проте SAP має 27 000 клієнтів, які користуються попередньою пропозицією приватної хмари, що базується на системі SAP ECC. На даний час, технічне обслуговування SAP ECC завершиться в 2027 році. За деяких обставин клієнти можуть продовжити цей термін до 2030 року. Отже, у SAP є тисячі клієнтів, яким потрібно перейти на SAP S/4HANA.

Історично склалося так, що постачальники ERP, які пропонують публічні хмарні рішення, вказували на дві ключові переваги такої пропозиції. По-перше, таке впровадження може бути набагато швидшим, забезпечуючи клієнтам швидший період окупності. По-друге, клієнти можуть продовжувати отримувати нові функції безболісного процесу оновлення. З традиційним програмним забезпеченням процес оновлення був настільки болючим, що багато компаній рідко, якщо взагалі проводили оновлення. На поточний же час, клієнтам потрібно звести до мінімуму нестандартні налаштування та розширення, щоб отримати нові переваги.

Примітка Alloy: На наш погляд, проблеми з оновленнями закладені неякісним консалтингом, коли консультанту простіше зламати систему, ніж пояснити клієнту чому так робити не має необхідності.

SAP також продає публічне хмарне рішення під назвою GROW. ІТ-директор “PureTech Scientific” Браян Харді (Brian Hardee) розповів про потребу їх компанії в дуже швидкому впровадженні. PureTech — це компанія яка профінансована приватним капіталом, та виділена з бізнесу Chemours Company, з виробництва гліколевої кислоти. Ця подія сталась 1 серпня 2023 року. Гліколева кислота використовується в засобах особистої гігієни, таких як пілінги для обличчя та серветки. У новій компанії була мінімальна ІТ-команда. Пан Харді сказав, що SAP має чудові інструменти для підтримки швидкого впровадження. Вони вийшли в ефір за блискавичні 15 тижнів. GROW не такий функціонально багатий, як RISE, і в основному купується малим і середнім бізнесом. Така швидка реалізація була б неможливою з RISE.

Примітка Alloy: Суперечлива заява, якщо брати 15 тижнів де місяць це 4 тижні, тобто ми маємо провадження за 3.5 місяці. Швидко, але там дуже обмежений функціонал, і тому цікаво, щоб сказав пан Браян Харді, на пропозицію впровадження RISE, але за 6 місяців? Типу пропозиція у 2 рази довша, але то було впровадження на давно працюючий, а не новій компанії.  Як мінімум 1 місяц зайняла міграція даних зі старих систем, чого не має у нових компаніях і при цьому він би отримав повний функціонал RISE рішення.

Тепер SAP дає ті самі поради своїм клієнтам приватної хмари, які впроваджують RISE. Слоган цього: «Зберігайте ядро ​​чистим!» У Sapphire це повідомлення було надзвичайно чітким. Історично такого напрямку для приватного ПЗ не було.

З головної сцени також виступив ІТ-директор “Tropicana Brands Group” Джефф Лішетт (Jeff Lischett). У серпні 2021 року було створено “Tropicana Brands Group”, коли компанія “PepsiCo” погодилася продати Tropicana, Naked та інші північноамериканські бренди соків, приватній інвестиційній компанії. Ця трансакція викликала необхідність відокремити їхні ІТ-системи від систем компанії “PepsiCo”.

Tropicana вичавлює 150 мільйонів галонів апельсинового соку та розливає сік у 500 мільйонів пляшок. З орієнтовним доходом понад 1 мільярд доларів, “Tropicana” є набагато більшою компанією, ніж “PureTech”, тому вибір RISE був очікуваним. Тим не менш, принцип збереження ядра в чистоті був дотриманий. Жорстке визначення пріоритетів і жорстке управління були ключовими для того, щоб ми змогли жити в Європі через 11 місяців. «Це співвідношення швидкості, якого ми не бачили» до RISE, сказав пан Лішнет.

Примітка Alloy: Не бачили? Ну то треба було зайти до України у 2018 році коли за 6 місяців наша команда впровадила S/4HANA 1709, можливо це не було б таким вау эффектом для пана Лішнет у 2021. Доречі, ядро не постраждало, хоча тоді ні про концепцію RISE, ні про “Clean core” ще ніхто не чув.

SAP також пропонує багатофункціональну WMS, відому як Extended Warehouse Management (EWM) у приватній хмарі. Тут діє та сама порада, яка є переважною і для  для ERP системи – підтримуйте чистоту ядра. Це є хорошою порадою для впроваджень ланцюжка постачання на основі хмари.

NSK є великим виробником підшипників промислового обладнання, точних машин і деталей, а також автомобільних підшипників і компонентів.

NSK взяла на себе зобов’язання про п’ятирічний шлях для впровадження RISE. Вони вперше використовують SAP. Але команда ланцюжків постачання не хотіла чекати п’ять років, щоб запровадити EWM. Вони використовували паперове рішення WMS. Ед Джабрі (Ed Jabri), віце-президент із ланцюгів постачання у NSK, сказав, що вони вирішили бути «піддослідним кроликом», оскільки вважали це «стратегічним». Використання радіочастотних пристроїв у поєднанні з видимістю даних EWM підвищить точність інвентаризації. Це, у свою чергу, покращить обслуговування клієнтів. Поліпшення сервісу було ключовим фактором проекту.

Компанія NSK вибрала Stellium за великий досвід впровадження EWM. Stellium є одним із золотих партнерів SAP і є одним із пріоритетних партнерів для реалізації ланцюжків постачання. Протягом 7 місяців після вибору Stellium вони почали працювати на своєму першому складі. Провівши аналіз відповідності, вони розробили глобальний шаблон для розгортання, який дозволяє вносити невеликі коригування для кожної країни. На основі цієї методології вони змогли запровадити EWM ще на трьох підприємствах у 3 країнах. Автоматизовані бізнес операції та впевненість у системі, яка з’явилась завдяки цьому впровадженню, спонукали NSK до лідерства в ланцюгах поставок у Америці, та дозволили розширити кількість складських комплексів в мережах постачання США та Бразилії.

Примітка Alloy: От тут повністю згодні, 7 місяців на автоматизований склад, достатній строк для провадження. Stellium так тримати! Бо коли я чую про впровадження яке буде йти 5 років, то мені здається що або у консерваторії щось не так, або диригент та оркестр, як ті бджоли, неправильні і мед, який вони несуть, теж якийсь неправильний. Бо за 5 років чи шах, або падишах, але хтось дуже втомиться, та помре на шляху такого впровадження. 

NSK має намір отримати окупність протягом 3 років. Однак розрахунок окупності не включає збільшення продажів, яке вони отримують завдяки кращій видимості запасів. Одним із ринків, які вони обслуговують, є ринок післяпродажного обслуговування автомобілів. Клієнти на цьому ринку хочуть отримати негайну відповідь про те, чи є товар на складі та чи можна його швидко відправити. Якщо ця відповідь не надходить швидко, продаж дуже часто переходить до іншого постачальника, який може дати швидку відповідь. До EWM потрібно було багато часу, щоб відповісти на ці запитання. Тепер вони можуть надати дату обіцянки протягом кількох хвилин.

Коментарі (0)
Додати коментар
Схожі публікації