телефонуйте

38(050) 966-66-66

Пишіть нам

[email protected]

SAP прогнозує поступовий перехід  у хмари

09.05.2024

S/4HANA

SAP CLOUD

201

Посилання на оригінал статті: https://www.cio.com/article/2098212/sap-forecasts-clarity-in-the-cloud.html

Мартін Баєр: Головний редактор B2B COMPUTERWOCHE, CIO, CSO у Німеччині (https://www.computerwoche.de/)

Крістіан Кляйн: Головний виконавчий директор і член виконавчої ради SAP SE. На своїй посаді Кляйн несе загальну відповідальність за корпоративне стратегічне керівництво, управління та продуктивність SAP (https://www.sap.com/).

Крістіан Кляйн

Після того, як клієнти та групи користувачів, які прийняли S/4HANA, раніше звинуватили SAP у тактиці «приманки та переключення», головний редактор B2B COMPUTERWOCHE у Німеччині Мартін Байєр нещодавно зустрівся з Крістіаном Кляйном, генеральним директором мультинаціональної компанії з розробки програмного забезпечення, щоб «розчистити повітря і розрядити обстановку» щодо заспокоєння відносно хмарних рішень і використання штучного інтелекту як прискорювача міграції та позитивного зростання в майбутньому.

Мартін Байєр: На даний момент компанії-користувачі все ще не наважуються використовувати хмарні обчислення, а також програми SAP RISE і GROW, особливо в Німеччині. Минулорічні повідомлення про те, що деякі ключові інновації будуть пропонуватися лише в хмарі, також викликали певне обурення серед користувачів. Як ви хочете взяти своїх клієнтів із собою в подорож?

Крістіан Кляйн: Я розумію, що серед DSAG [німецькомовної групи користувачів SAP]  та деяких інших клієнтів є певне небажання використовувати хмару. Але ми маємо потужний хмарний результат. Це свідчить про те, що багато клієнтів у Німеччині також переходять на хмару. І навіть компанії, які роками інвестували значні кошти в SAP on-premise, переходять у хмару з Microsoft Teams і Microsoft 365 — найкращими у своєму класі програмами — або розміщують свої ERP-системи.

Я не знаю жодного клієнта, який би не використовував хмару десь у своєму ІТ-ландшафті. SAP має спадщину локальних систем. Ось чому ми також кажемо, що завтра не переходитимемо. Ми взяли на себе довгострокове обслуговування локальних додатків. Ми не змінимо цього.

Мартін Байєр: Але як ви збираєтеся переконати своїх клієнтів перейти до хмари?

Крістіан Кляйн: Ми створили стимули, які враховують попередні інвестиції наших клієнтів у наші рішення. Це комерційний аспект. Крім того, ми інвестуємо в наші інструменти з генеративним штучним інтелектом, щоб полегшити міграцію. Що ще важливіше, і це те, що ми відчули на собі, це трансформація, яку компанії повинні пройти. Клієнти також знають про це. Усі бізнес-моделі в усіх галузях, а особливо в Німеччині, зазнають фундаментальних змін. Ось чому я не раджу просто копіювати старі процеси в новий світ програмного забезпечення або просто розміщувати оновлення ERP. Йдеться про важливіші теми, такі як стандартизація процесів і визначення нових бізнес-моделей. І, перш за все, мова йде про створення цих інновацій, які зрештою зберігають компанії конкурентоспроможними та продуктивними — або сталими, доступними та корисними.

Компанії визнають це, і я не зустрічаю жодного опору тут, у Німеччині. Вся справа в тому, як туди потрапити. Завдяки новому відділу виконавчої ради під керівництвом [голови відділу обслуговування клієнтів і доставки] Томаса Сауерессіга ми зосереджуємося на цій темі. У минулому багато користувачів SAP значно кастомізували свої системи. Це викликає запитання, наприклад, що мені все ще потрібно від цього (того, що я маю), і якщо мені щось з цього потрібно, як я можу перенести це в новий світ.

Мартін Байєр: SAP має намір відповісти на ці питання в рамках програм RISE і GROW. Саме тут відбуваються чітко визначені та регламентовані процеси міграції, і SAP в основному диктує, як має відбуватися перехід. Як ви вважаєте, чи можна з точки зору компаній-користувачів певною мірою відмовитися від контролю?

Крістіан Кляйн: У деяких розмовах з клієнтами виникає питання контролю. З RISE ми керуємо лише основними операціями системи SAP. Ми є експертами в цьому стеку навколо хмари HANA. Ми також слідкуємо за всіма інфраструктурними інноваціями та досягаємо успіхів на рівні управління життєвим циклом. Адже ми самі все це будували. Окрім цієї базової операції, клієнти мають свободу налаштовувати.

SAP також нейтрально ставиться до вибору партнера, з яким клієнти хочуть реалізувати пакет RISE. В ідеалі наступні оновлення будуть високоавтоматизованими. Більше немає дорогих проектів, які споживають мільйони для підтримки систем SAP в актуальному стані. На мій погляд, має сенс довірити цю базову операцію SAP. Ми пропонуємо високоякісні угоди про рівень обслуговування, високу доступність системи та надійні засоби кібербезпеки. Інші постачальники роблять те саме, але користувачі повинні купувати все від одного постачальника. Ми більш гнучкі та відкриті.

Мартін Байєр: Реструктуризація зараз є основною темою SAP. Вона є найбільшою в історії компанії?

Крістіан Кляйн: Я радше розглядаю це як еволюцію. Ми почали свою власну трансформацію більше трьох років тому і вирішили зосередитися на хмарі. Окрім цього, у нас були деякі інші події, як-от прорив генеративного штучного інтелекту в 2023 році, який значно прискорив темпи інновацій. Внутрішньо нам потрібно усунути бар’єри, з якими стикаються наші клієнти та співробітники. Ми дуже обдумано ставимося до того, за що беремось. Зрештою, кожна реорганізація потребує часу та належного управління змінами. Але зміни необхідні, оскільки SAP переживає трансформацію, а це також вимагає організаційної трансформації.

Мартін Байєр: Де ви хочете бачити SAP через п’ять років?

Крістіан Кляйн: SAP вже сьогодні є дуже інноваційним. Наше програмне забезпечення дозволяє користувачам виконувати свої завдання ефективніше, а завдяки ШІ програми стають розумнішими, швидшими та проникливішими. Це дозволяє користувачам приймати кращі рішення в різних сферах, від ланцюга поставок і логістики до звітності про сталий розвиток тощо. SAP також залучає багато нових талантів. Зрештою, це завжди поєднання досвідчених колег і молодих найкращих талантів, яких ми набираємо з усього світу.
А тепер із ШІ ми знову додаємо нові компетенції. У нас є велика кількість науковців і експертів із даних, і ми продовжуватимемо інвестувати в цю сферу, оскільки вбудовуватимо  ШІ безпосередньо в наше програмне забезпечення. За п’ять років ми досягнемо значного прогресу в цьому відношенні, і я хочу, щоб ті дні, коли клієнти витрачали багато на оновлення ERP, минулися. Сподіваємося, ви зможете сказати, що наші пропозиції, такі як RISE і GROW, допомогли прискорити інноваційні цикли. Тож за п’ять років ми плануємо доставляти інновації клієнтам набагато швидше.

#SAPUkraine

Коментарі (0)
Додати коментар
Схожі публікації